Helt galet!

Jag har suttit och räknat en massa på hur mycket pengar jag tjäbat under förra året. Detta eftersom någonting roligt faktiskt ska ske i mitt liv. Blev ni nyfikna nu? Hehehehe.
 
Det som slog mig var. Helvete, har jag tjänat så mycket pengar? Vad fan har jag gjort med pengarna?? Det är ett mysterium i sig. Galet.
 
Satt sedan och räknade på hur många mil jag kört till/från arbetet under förra året. Lika bra att ha det gjort inför skattedeklarationen och kom fram till 1358,58 mil. Det är ju fan galet. Räknade ut att det är drygt 170 timmar som jag suttit bakom ratten till och från jobbet.
 
25 133,73 kronor har jag lagt i bensin för att kunna jobba under föregående år. Helt sjukt att man måste göra av med pengar för att kunna tjäna pengar.
 
Nu ska jag sätta mig ner och kolla igenom var mina pengar egentligen har gått under föregående år. Det kan vara ganska så intressant att se faktiskt..

Ska börja göra en budget och planera mina inköp lite mer. Nyårslöftet var ju att bli mer ekonomisk och spara mer pengar...


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Så klokt det låter, tror jag ska härma dig ;)
Ha en fin onsdag!
Sussi

2013-03-06 @ 09:58:33
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0