Veckans Träning.

Yes, då är det dags att skriva lite om veckans träning då vilket jag glömt göra nu några veckor. Men såhär ser det ut:

Måndag: VILA pga sjukdom
Tisdag: Jympa + Kickbox
Onsdag: Spinning
Torsdag: Kickbox
Fredag: Promenad
Lördag: Promenad
Söndag: Promenad

Jag är lite sur. Jag har en riktigt dålig pollendag så det jag planerat in idag (spinning+skivstång) blir tyvärr vilodag istället eftersom jag är hemma från jobbet. Ont i ögonen till tusen!

Jag ska dessutom hinna med en 30 minuters promenad måndag-fredag när jag har lunch på jobbet. Jag har gjort det i två veckors tid nu och det är faktiskt riktigt härligt att komma ut och gå en runda istället för att sätta sig i personalrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0