Träningsabstinens.

Gud, ni förstår inte hur det kryper i mina ben. Jag vill träna, träna, träna. Jag vill jobba också. Saknar ungarna på jobbet. Det är INTE roligt att bara vara hemma.

Men iaf. Jag har inte tränat på en hel jävla vecka nu. Sista passet var i fredags då jag kickboxade. Så ni kan nog förstå hur pass mycket jag har abstinens. Längtar efter att få träna och svettas. Ge järnet och känna mig nöjd efteråt. Är som mest sur över att jag missar Stefans kickboxpass ikväll.

Men jag antar att det är lika bra att vänta tills på måndag innan jag sätter igång och tränar igen, så kroppen får ta igen sig och att den här hemska förkylningen inte kommer tillbaka.

På måndag blir det i alla fall medelspinning med Mats efter jobbet. Därefter blir det kanske till att gymma och sedan köra lite jympa också. Trippelpass! På tisdagen blir det i alla fall ett dubbelpass med Annelies spinning och Thereses kickboxing. På torsdagen blir det nog till att gymma lite för att sedan köra en timmes skivstång innan jag åker till Alvesta på fredagen. Woop!


Kommentarer
Postat av: angelica

Nu gissar jag bara, jag minns inte vad OB´n brukar ligga på. Du ska kunna få de uppgifterna på ditt jobb, de är säkert olika från företag till företag också. Men du plussar ju på OB´n på din timlön. Så om du får 127 kr vanlig tid så kanske du får t ex då 140-150 kr på kvällen och något mer på natten.



Förstår du? :)



2012-05-31 @ 13:39:19
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: angelica

Bra att du vill träna Linda, men låt kroppen vila nu :)

2012-05-31 @ 13:40:06
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0