Svar till Sandra;

Svar: Hej ! Vad kul att du hittat tillbaka hit. Jag har faktiskt funderat över var dina kommentarer tagit vägen så det är skoj att det kom en nu. Tack så jättemycket! Är riktigt nöjd och glad! Blev redigt chockad när jag ställde mig på vågen faktiskt. Vad ska du börja dricka för något? Oj vad roligt, grattis till fölovningen! Då förstår jag att du vill se slim ut, trots att din älskling tycker om dig för den du är. Men man är ju alltid kritisk. Om du bestämt dig så kommer du lyckas! Kram på dig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag tänkte köra på nutrilet i början (tills de produkter jag har tar slut) och sedan börja med itrimsprodukter. Hur länge körde du med bara att dricka?

Jag har nu kört i två dagar (tredje dagen idag) och tycker att det är jobbigt. Har du något tips för att sluta tänka på mat?

2012-05-27 @ 19:12:50
Postat av: angelica

japp japp så sant som det är sagt :)

ja men det är ju lätt så när man väl börjat :P har shoppat lite jag med denna månad dock så shoppar jag aldrig för ja har inte råd så jag var värd det :p men nu finns inte så mycket pengar kvar dock :p

2012-05-27 @ 22:09:06
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0