Extra vardagsmotion.

Jag och Jessica på jobbet pratade faktiskt om en sak nu i måndags. Varför går vi och sätter oss ute i lunchrummet på rasten när vi bara blir tröttare av det? Nä, från och med idag ska både jag och hon ta oss ut på en promenad när vi har vår lunchrast. 30 minuter extra motion om dagen är ju verkligen toppen att få. Så det ska jag anamma idag när jag har lunchrast.

Gabriele sa igår när jag släppte hästarna på bete att jag måste ha gått ner mycket sedan senast hon såg mig (vilket var kanske en månad sedan). Kommer bli intressant att väga/mäta mig den 24:e då min fleecejacka även blivit väldigt stor helt plötsligt..



TjockisLinda i Marocko i januari.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0