Change of plans.

Det blev lite ändrade planer idag. Istället för basspinning och gym å blev det medelspinning och skivstång. Dubbel träning borde väl för fan leda till lite träningsvärk. Eller?

Nu blir det godnatt för fan vad jag är trött. Dagen idag har varit sjukt jävla lång med mycket som hänt. Först körde jag hem från Alvesta vid halv sex tiden imorse, var hemma vid åttatiden. Sedan har gått bredvid till mitt sommarjobb hela dagen och fått lära mig en massa rutiner och det är sjukt mycket att ta in. Imorgon är det att åka tillbaka till jobbet och träffa alla barn.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad är ditt nya sommarjobb för nått?



Sv: Jajaja, förskolelärare, pedagoger, förskola - jag kommer säga dagis och fröknar ett bra tag till

2012-05-15 @ 08:52:36
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0