Svar på lite frågor;

 
Svar: Du får helt enkelt ta dig i kragen och komma igång. Det finns ingen som kan göra det åt dig, utan DU måste ta det beslutet att "nu jävlar ska jag fixa det här". Annars fixar man det inte. Om man inte lägger hela hjärtat och själen i att jobba för en kropp man trivs i, då kommer man aldrig få den kroppen. Har man inte motivation till det, då vill man det kanske inte tillräckligt mycket?! Hoppas du kommer igång och finner motivationen. Kram på dig!



Svar: Det känns helt jävla sjukt om jag ska vara ärlig. Jag har en del lös hud på insidan av låren, under armarna, brösten och magen. Men det tar tydligen upp till ett år för huden att dra ihop sig igen så man får väl förmodligen smörja och hoppas på det bästa. Vet dock inte om det bara blir 10 kg till eller 15. Beror på hur jag ser ut/känner mig om 10 kg. Sjukt duktig du är som kommit halvvägs! Heja heja! :)
 


Svar: Vad kul att du fortfarande kikar in ändå trots att du inte har tid. Har saknat dina kommentarer! Hoppas allt är bra med dig!

 
Svar: 1-2 månader kan man gå på dom där pulvren som du kan köpa på Ica/Apoteket osv. Xtravaganzas kan man gå på längre. Har ju en coach som håller koll på mig osv, har man ju inte om du köper annat pulver. Jag frågar samma sak varje gång jag kommer in på viktcentret "kan jag verkligen fortsätta på helfarten, är det inte farligt?". Hon frågar alltid hur jag mår och jag berättar hur jag mår och tydligen är det ingen fara. Har dock mött 3 personer som gått på Xtravaganza innan som inte kunnat gå på helfarten pga att de blivit sjuka. Men alla kroppar är ju olika. Jag är bara glad att det fungerar för mig!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hehe visste inte att du uppskattade mina kommentarer, lovar att bättra mig och skriva oftare!
Tycker du är riktigt duktig!
Jag har provat att dricka men är en av dem som blir sjuk. Yrsel, illamående och ont i magen är en av de symptomer jag känner av.
Därför måste jag äta lite så jag kör på dricka till frukost och lunch, sen äter kyckling och sallad på kvällen. =)

Svar: Klart att jag uppskattar dina kommentarer. Du har följt mig länge och skrivit många gånger till mig. Stort tack för det! :)
Liinda

2012-07-31 @ 00:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0