Svar till Erica;

 
Svar:
Nä jag tycker faktiskt inte att det är jobbigt att försvara min bantningsmetod. Detta är ju mitt val och många närstående har också varit skeptiska och ifrågasatt detta. Men jag är så övertygad om att detta är rätt väg för mig, att jag inte har några problem att förklara, svara på frågor och berätta hur det går. Jag har dock även världens bästa vänner och familj som stöttar mig och peppar mig. Extra stor eloge till Emelie där! <3

Jag säger ju själv vad jag tycker och tänker om andra metoder. Men dessa metoder är ofta en metod som jag själv har testat och insett att det inte är min grej. Fungerar det för andra, fine. Men jag tänker inte uppmuntra till dem eftersom jag av någon anledning inte tyckt att den varit vettig.

Däremot tycker jag att det är trist att folk tror att jag tycker att jag är bättre än dem eftersom Xtravaganza kostar "mycket" pengar och då är min viktnedgång bättre än andras. Helt fel tankar av folk. Men det är självklart lätt att sitta och kritisera via en dator där man kan vara anonym. Avundsjuka och osäkerhet kallar jag det för. Jag står för vem jag är, hur allting går och vad jag tycker om saker och ting. Går något dåligt, då berättar jag det för er. Går något bra, delar jag med mig av det också.
 
Jag vet att Xtravaganza kostar mycket pengar för vissa men allt är relativt. Vill man satsa på sin hälsa och sin framtid är det inte så dyrt som man tror. Men eftersom många tycker att det är dyrt, tycker jag att det är vettigt att det finns en blogg som skriver sanningen om hur det egentligen går till. Jag är inte sponsrad på något som helst sätt av dem när jag bloggar och därmed kan jag vara objektiv och skriva precis vad jag vill utan att behöva "vara rädd". Jag delar bara med mig av mina egna personliga erfarenheter precis som andra bloggare gör angående sina viktnedgångar.



Kommentarer
Postat av: bexollila.

var det du som fick chansen att synas på min blogg? Om inte - Ny chans direkt - http://www.nattstad.se/bexollila?id=5779137

2012-12-20 @ 21:03:57
URL: http://www.nattstad.se/bexollila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0