Svar till Anonym;

 
Svar:
Heeej! Jag är inne på min 2½-dag. Än så länge känner jag ingen hunger eller sug mellan mina måltider. Idag åt jag frukost klockan 9, mellis klockan 11, lunch 12.00 (ja, det blev jävligt tight om tid där men bättre det än att något faller bort), mellis klockan 14.30 och kvällsmat klockan 18.45. Sista målet har jag kvar och det är en shake.

Jag känner hittills ingen hunger förutom nu ikväll när jag var påväg hem från jobbet då det kurrade till i magen. Men inte så att jag var jättehungrig.

Under helfarten kände jag ingen som helst hunger. Imorgon kommer jag ha mina måltider utspritt under dagen så som de ska vara så kanske känner jag annorlunda då.
 
Än är jag bara under upptrappningsfasen så jag har ju inte påbörjat min halvfart ännu. Den börjar nästa onsdag. Upptrappningsfasen känns hittills helt okej. Det är lite konstigt att börja tugga igen och jag har nog inte riktigt hunnit med att förstå att jag ska njuta av maten. Jag äter dock långsamt och tuggar verkligen maten. Jag har annars varit en sådan som gärna slänger i mig maten.

Jag ska lägga ut receptet med saffransnittarna. Det är dock inget Xtravaganza-recept!
 
God jul och gott nytt år!!

Kommentarer
Postat av: Min kamp som Bipolär tonåring och nykter alkoholist.

Vi får hoppas på att den inte går under.. Hade varit lite surt om den faktiskt gör det... :/

2012-12-20 @ 20:44:12
URL: http://bipolarsynvinkel.blogg.se
Postat av: Bettan

SV: ja absolut :D

2012-12-20 @ 20:48:57
URL: http://veronicaaagesen.devote.se
Postat av: Min kamp som Bipolär tonåring och nykter alkoholist.

Puh.. Ska till karln om typ en timme.. Då hinner jag få det sista ligget iaf.. HAHAHA :P

2012-12-20 @ 20:50:09
URL: http://bipolarsynvinkel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0