Svar på frågor;


Svar: En viktcoach eller en hälsokonsult som det egentligen heter, är en "coach" som vi tilldelas när vi börjar på Xtravaganza. De finns för att stärka oss, inspirera och coacha oss mot våra egna mål och resultat. Sedan finns de också för att lyssna och förstå oss. De har såklart kunskap i kost, mental och fysiskt träning osv.
 

Svar: Man betalar inte bara maten, utan även medlemskapet vilket man betalar för tre månader åt gången och vad du betalar, beror på vilket program du är med i. Jag tror det finns tre olika program som kostar olika mycket i månaden. Jag betalar 599 kronor i månaden för att vara med i Xtravaganza. Detta är ett pris som vi fixat fram som bara gäller mig då jag precis köpt ett nytt gymkort då jag skulle starta annars ingår även gymkort i detta pris.
 
Maten kostar 599kronor för en veckobuffé (21 påsar). Sedan finns de färdiga shakerna som kostar 369 kronor för 12 stycken (3 paket) eller 125 kronor för 4 stycken (1 paket). Annars kostar de 35 kronor styckesvis. Sedan tillkommer oljan som kostar 129 kronor, Psylliumfrön som kostar 139 kronor och slutligen Omega3 som kostar 135 kronor.
 

Svar: Jag startade på Xtravaganza den 11 februari 2012. Körde stenhårt fram tills den 22 juli 2012 och sedan föll det lite. Håller fortfarande på att komma tillbaka till att köra stenhårt. Men en dag i taget. Snart har jag fullt fokus igen.. Har gått upp en del i vikt under denna månad jag fallit men förhoppningsvis är jag igång till fullo snart igen.

Kommentarer
Postat av: charlie

ne dt e skit gott! :) smakat?

Ah liseberg e inget för mig o min plånbok men kan ses o säga hej iaf :)

kram!

2012-08-30 @ 20:05:54
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0