HAHAHAHAHA

Alltså. Jag + Dans Fuego = KATASTROF.

Nä det var ingenting för mig. Skaka rumpa, tuttar, hoppa, vrida benen och vicka på höfterna samtidigt som man rör armarna snyggt. Well när dom var på steg 4 så skakade jag fortfarande på rumpan.

Skitmusik var det också. Men jag gav verkligen allt och blev svettig. Efter passet hände något jag aldrig varit med om. Kändes som att jag skulle spy rakt ut och fingrarna bara skakade... Jag fick kuta till toan, dricka en halvliter vatten och sitta ner och andas. Jag tror det berodde på att klockan var halv sex och jag bara ätit 1½ påse från Xtravaganza. Direkt när jag kommit hem och ätit lite så mådde jag bättre igen. Asläbbigt..

Nästnästa söndag blir det box med Therese! Wooop!

Sandra ville att jag skulle följa med på Core imorgon men jag tänkte pallra mig upp och gymma innan jobbet så det blir det ingenting av. Däremot ska vi träna skivstång på fredag morgon.


Svettig och glad påväg hem!


Kommentarer
Postat av: samuel

Glad påsk kära linda ,, önskar dig en fin påsk helg ,,,

2012-04-02 @ 16:06:11
URL: http://samuelku.blogg.se/
Postat av: Erica

Men? Vad läskigt! :/ Jag vet att jag också har fått så, att det känns som att jag ska kräkas. Men då har jag tagit ut mig alldeles för mkt på passet istället. Som du säger, du kanske hade ätit för dåligt? Mådde du illa´?

2012-04-05 @ 08:48:47
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0