Färdigtränad.

Ja, jag kom inte hem förrän sex imorse efter att ha varit på bio med Fredrik och sedan snackat iväg flera timmar. Vips så var klockan sex och jag insåg att det var dags att åka hem. Efter 23 timmars vakenhet mådde jag lite illa. Sjukt konstigt.

Klockan tio ringde Emelie och väckte mig, tolv ringde jag tillbaka och bokade in en film/skvallerdejt med henne. Riktigt härligt att få träffa henne igen. Var längesen nu.

Sedan var jag iväg på medelspinning för Therese. Awesomeness. Legs on fire kan jag ju lova. Riktigt härligt.

Sorry för lite dåligt uppdaterande nu i helgen men jag har nästan inte varit hemma så det förklarar ju det hela. Man måste lägga lite tid på de nära och kära också.

Nu taggar jag inför Alcatraz och sedan ska jag faktiskt sova för imorgon börjar jag jobba halv åtta.



Bjuder på en till svettbild.


Kommentarer
Postat av: samuel

Hejsan gulliga bästa linda önskar dig att hade en skoj helg och påsk dagen,,, du är en underbar tjej tycker jag mvh samuel

2012-04-10 @ 07:42:47
URL: http://samuelku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0