Sad news.

Ja, jag skulle ju väga in mig igen den 2a maj då jag kommit hem från min lilla Norrland+Värmlandsresa men så blev det ju inte som ni säkerligen kan se här i bloggen. Detta eftersom jag klev upp på vågen och såg +7 på vågfan.

Jag kan bikta mig och säga att jag har ätit kinamat en dag, massor av vitt bröd, godis, marängswiss och druckit läsk. Men.. Man kan omöjligt gå upp 7 kg fett på 2 veckor och därför är det ju inte särskilt rättvist mot mig själv att väga in mig då. Iofs så är det ju rättvist till viss del eftersom jag gjort bort mig. Men ett plus på 7 kg förtjänade jag inte.

Därför kommer nästa invägning ske den 30:e maj. Då utgår jag från senaste officiella vägning som jag redovisat här på bloggen.

Bara så ni vet liksom, varför det inte dykt upp något nytt vägningsresultat.



30 juni 2010.


Kommentarer
Postat av: Maria

klart man kan gå upp 7 kilo av det

2011-05-16 @ 12:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0