Who the fuck...?!

Uppfann tånaglar? Helt seriöst. Dom är bara onödiga. Dom bara sitter där. Och sedan kan man inte spara ut dom, för då skaver man upp halva tårna och det ser allmänt nasty ut att ha dom långa.

Men sen när man ska klippa fanskapen så finns inga direkta linjer på hur man ska klippa dom, så som med naglarna på händerna. Och därför händer detta:


Man klipper för långt ner och få gå runt med en jävla lingonsyltstå i en hel jävla vecka som dessutom gör så jävla ont att man går som att man skitit på sig på det ena benet. Dessutom ser min tå ut som ett jävla ollon också. Åååh, vad många jävla det blev i inlägget men jag har ont i tåjäveln!

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

ASSÅ FYYYY FAN NEEEEEEEEEEEEJ!

ta bort bildhelvetet får svinont i tårna bara jag ser bilden,o för o helvete människa lär dig klippa tånaglarna me nagelknipps så slipper du d där!

2011-03-04 @ 21:01:53
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahahaha! Du är så jäkla skön!

Men jag håller med! Onödigt med tånaglar! Men det är roligt att kunna ha nagellack på^^

Hoppas det läker snart du..

Puss!

2011-03-04 @ 23:22:41
URL: http://theemmaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0