Träningsduktig tjej!

Idag har jag varit en duktig tjej igen. Tränade först i gymmet i cirka 50 minuter, sedan blev det en timmes dans. Känner mig lite lagom duktig. Tror dock inte det kommer synas så mycket på vågen dock eftersom jag samlar på mig vätska igen. Ni förstår nog vad som är på ingång. Just det ja. Lingonveckan. 

När jag kom hem, skickade jag iväg mina fyra responser på texter som jag skrev igår kväll. Sedan var det dags att laga middag.

Idag blev det en potatis- och purjolökssoppa med lök och champinjoner. Till det så blev det två skivor varmt, hembakat bröd med lite smält smör på (mums) och ett glas vatten. Skitrolig lördagsmiddag men jag var inte ett dugg hungrig. Billig middag blev det också.



Himla glammigt med en bricka!


Kommentarer
Postat av: angelica

duktig tjej. jag körde 1 timmes zumba idag =) med hantlar SHIT vad jobbigt aaaaaah

2011-03-12 @ 22:12:53
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0