Svar till Sandra;

Svar: Vad kul att du också håller på och går ner i vikt. Hoppas det går bra i övrigt, förutom denna vecka med ett sämre resultat. När jag skriver att jag samlar på mig vätska, så är det precis som du skriver. Att det är pga lingonveckan helt enkelt. Det gör man ungefär en vecka innan man har sin roliga vecka. Så bry dig inte om det dåliga resultatet denna vecka. Det beror helt säkert på att roliga veckan är på ingång. Och du, tänk på att när vi tjejer har lingonvecka, bränner vi mer kalorier! En liten positiv tröst liksom! Kämpa på!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för svaret! =)

Jag kommer faktiskt få mensen snart. Det står att jag

ska få den nästa vecka, men det känns att den kommer nu i veckan.

2011-03-22 @ 13:02:40
Postat av: Linda

Sandra: Det är ju bra att allt fungerar som det ska! :)

2011-03-25 @ 11:54:18
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0