Håll i hatten!

Idag rök min oskuld. I att sola solarium. Solade i 10 minuter. Är egentligen anti solarium som fan men vafan, hudcancer kan jag få av den vanliga solen också så om jag solar någon ynka gång då och då så kanske jag blir lite piggare.

Palle lärde mig hur man gjorde och sedan gick allt som smort. Fick dock nästan en hjärtattack då solariumet stannade eftersom det small som fan. Hahaha!

Nu är det ju sommar men jag sitter ju i ett trångt bås istället för att vara ute och jobba i solen så då blir man inte särskilt brun. Den 3:e september åker jag utomlands och då kan jag inte vara blekfis direkt! Nu ska jag dock vara ledig i över en veckas tid (från och med söndag) så jag hoppas på lite sol då så jag kan pressa mig brun!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad ska du hitta på under din ledighet?

Jag minns när jag bodde i Ystad och låg just i deras obemannade solarium i stan och lyssnade på radion att de sa att en tjej i tomelilla blev nästan blind av att sola solarium för att de inte hade bytt rören. Hemskt!

2011-06-17 @ 21:13:59
URL: http://kliingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0