Ett vad

Jag och Sandra har gjort ett vad för att vi ska sluta käka/dricka onyttigt! Från och med imorgon (22 juli) tills säsongen på jobbet slutar (21 augusti) ska vi skriva upp allt vi äter och dricker. Varje söndag ska vi redovisa för varandra vad vi ätit och druckit. Om vi felar vid ett tillfälle, räknas detta och de som felat vid flest tillfällen, måste bjuda den andra på fika då säsongen är slut.

Detta kom vi på idag då vi redan åkt och tränat på mornarna innan jobbet men vi kan inte låta bli att äta. Som idag, vi åt glass 3 gånger på jobbet för det bjöds. Sluuuuuta liksom. Jag har PMS som fan också så jag kan ju inte låta bli saker och ting. Meeen nu jäklar blire tuffa tag från och med imorn. Jag ska vinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0