På måndag börjar jag igen.

Japp, ni läste rätt. Då är det dags att starta med bra mat och motion igen. Tränat har jag dessvärre inte gjort sedan öööh.. 27 november! Tur att jag har bloggen att gå tillbaka i och se när det var.

Jag har ju som sagt njutit av denna ledighet och ätit gott, utan att bry mig särskilt mycket. Det har jag faktiskt förtjänat efter ett helt år av slit. Jag skulle tippa på att jag gått upp en 4-6 kilo, speciellt nu precis innan jag ska ha lingonvecka. Och hur känner jag för det då? Couldn't care less för jag vet att jag sätter igång på måndag igen. Då är det cirka 20 kilo som jag ska förbränna fram tills den 1 juli. Håll tummarna!

Ikväll ska jag gotta mig med min sista chipspåse och min sista goda thaimat på ett tag (eller ja...ska faktiskt äta thaimat imorgon tillsammans med Elin också).



Jag på hotellet i Agadir för 1½ vecka sedan före en kväll på Babel..


Kommentarer
Postat av: Jag och Mitt Livs Viktigaste Resa

Detta gör mig förbannad, för varför ska folk som alltid kämpar, gör alltid gott för alla drabbas av det ena nederlaget efter det andra när det finns så mycket ondska???

Detta har drabbat en ung människa, en människa som har hela livet framför sig och har redan kämpat igenom samma sak tidigare.



Men tack för dina ord.

Kram

2011-01-15 @ 21:40:56
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0