Ang. Löshår!


Anonym: Lämna din mailadress så mailar jag dig och vi pratar mer där!

 


Kommentarer
Postat av: angelica

kul att du är tillbaka :)



jag avskyr verkligen män som tror att de äger kvinnor, och som du beskrev, tror att dom kan talla på en hur som helst. UÄÄK!



Jaadu julen kom o sen dog motiovationen. Har inte direkt haft lust. Har inte mått dåligt av det heller. Tänkte börja MOTIONERA, liksom för att det är kul och inte tvinga mig till det. Kommer aldrig funka. Vart lite småsegt de senaste tiden här, så ska försöka komma igång med zumba o simning :)



Hur går det för dej med träningen?



Aah förstår vad du menar. Jag nätshoppar lite för mkt på kredit dessutom vilket inte e bra. Jag har råd men man vill ju lägga pengar på roligare saker. Skulle åka till London nu i vår men känner att jag aldrig kommer ha råd ;/ tråkigt.

2011-02-05 @ 18:21:10
URL: http://snultan.blogg.se/
Postat av: JD | 60 kg ska bort!

jo asso grejen är att jag vet att du ville vara med på utmaningen, men vågade inte skriva upp dig utan tillåtelse utan tänkte jag skulle vänta tills du var hemma :D

men nästa vecka ska vikt redovisas till mig då ;) den dagen du väger, du kanske sett hur de går till?

från de att detta året började :D

2011-02-05 @ 18:23:28
URL: http://josdil.blogg.se/
Postat av: angelica

ah många kommentarer o ta itu med. här får du en till =P



Gjorde faktiskt ett riktigt svettigt Zumba pass i går, i en timme :) va mycket roligt till o me :D



Idag åkte jag också skridskor, fast ja ramla och slog i huvudet så de va inte så kul =( Men det är ju dock bra träning..



ne det ekar ju i plånkan nu =p

2011-02-06 @ 18:05:48
URL: http://snultan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0