Redo!

Nu så är jag redo för dagen. Jag vaknade pigg som attan halv åtta i morse, beror kanske på att jag somnade klockan no igår kväll men ändå. Jag är redan klar i stallet. Har mockat, sopat och gjort allt annat som ska göras i ett stall dagligen.

Ska åka om ungefär en halvtimme för att möta Lina utanför Friskis och Svettis. Detta blir intressant. Kommer bli väldigt intressant att se hur pass dålig kondition jag egentligen har nuförtiden. Vi ska gymma idag så det blir ännu mer intressant.

Jag har redan bytt om. Jag har typ trekvartsbyxor och jag har inte rakat benen. Inte fan tänker jag raka dom heller. Ska köra en "Wooopsiiii, jag har visst glömt att raka benen!" för Lina så kanske hon tror på det. Damn, tänk om hon läser detta inlägg nudå? "Wooopsi Lina, jag har visst glömt att raka benen. Ojojojoj!" Äääh förfan, det är vinter och ingen jävel ska se mina ben ändå. Förutom Lina och dom på gymmet. Och hundarna kanske. Skitsamma, det är bara stubb! Just nu i alla fall.. En uppdatering kommer om tre veckor! HAHAH!

När jag kommer hem så ska veterinären komma och ge mina hästar sina vaccinationer, samt ta nya blodprov på Hotten för en ny analys. Därefter var det tänkt att jag skulle jobba men tydligen så blev det inställt eftersom barnen fått magsjuka. Jag fick nämligenett sms klockan 03.27 där det stod: "Blir inget galej för oss idag, S fick magsjuka! Hör av mig direkt så du kan planera in något roligare denna fredagskväll!" HAHAHA alltså klockan halv fyra i morse kom dom att tänka på mig så jag kunde hitta på något roligt ikväll. Jaha, men jag ville ju tjäna pengar ju! Jag kanske tycker att det är roligt med magsjuka?!

Så vad är det roliga som jag ska göra ikväll då? Hmm. Jag ska börja med hemtentan som vi fick igår. Jisses säger jag bara. Den ska vara inlämnad nästa torsdag så det gäller att begrava näsan i skolboken och anteckningarna. Kommer somna på det sättet också tror jag.

För den delen har ni blivit jävligt snåla med kommentarerna! Känns som att ni bara läser för att läsa och sedan skiter i att ge feedback?! FEEDA MIG! Nej, nu ska jag pysa. Snart. Typ.. Nu! TJAAAAARÅ!

Kommentarer
Postat av: ♥Linda med familj♥

Hehe jag är inte känd för att stressa så de behöver du inte oroa dig för.

Jag har skaffat min Zumba nu så jag mjukstartar här hemma med dans och träning :)

2009-10-16 @ 10:58:06
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Jaså, så du saknar mig så det gör jätteont i lilltån och inte hjärtat? :o



HAHAHAHA ''Jag är man som gillar mussss''



HAHAHA jag använder dig verkligen inte som ursäkt HAHAHAHAHA.

Nej, jag kommer inte bli sisko eller det är jag väl? :P



Haha jag dog inte av slembollen. Sen så var det du som var trög på att svara hahaha :D



Varför du är bäst? HMmm för du är en JÄVLA TURK kanske hahahaha



Haha, jag behöver sömn här i Stockholm vet du :P

2009-10-16 @ 11:46:17
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: gabbi

yes det är det jag har, allkort för ett år... men som sagt ät jag student och ungdom så det blir billigare!! sen så där jag bor är av de billigaste F&S som finns!! hur mår du annars idag? kram

2009-10-16 @ 14:46:44
URL: http://ngtnytt.blogg.se/
Postat av: IDA

Du skrev så lite och accepterade så få kommentarer ett tag, så vi har lutat oss tillbaka lite :P

2009-10-16 @ 22:34:23
Postat av: Linda

Ida: Men bööö på er. Luta er framåt igen nurå! YALLAH!

2009-10-18 @ 15:54:55
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0