Hurtig värre!

Vet ni vad jag gjorde klockan nio imorse? Jag av alla människor åkte nämligen till gymmet redan då imorse efter att jag gjort klart allt i stallet. Jag åt inte ens frukost innan. Det var dock ett stort jävla misstag för fyfan vad min skalle snurrade efter att jag gått klart på löpbandet.

Idag gick jag bara på löpbandet i tjugo minuter i hastighet sex och sedan körde jag crosstrainern i typ fem minuter, plus att jag körde en kilometers rodd på fyra minuter. Jag borde kanske börja ro? Typ ro till Marocko, tror ni det skulle vara en bra idé? HAHA!

Orkade fan inte mer men det beror nog på att jag inte hade ätit frukost imorse. Jag hade ingen träningsvärk men kanske var musklerna mer trötta än vad jag kände av.

Nu ska jag begrava mig i lite plugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0