Ååååh

Jag skulle ju inte deppa något ju. Men det blir lätt att man deppar ihop på kvällarna när man sitter och pratar med nära kompisar som precis fått sitt hjärta krossat. Min kära vän Aykuts stora kärlek ska gifta sig och han är jätteledsen. Uscha. Är det inte han som är ledsen så är det jag som är ledsen. Fan då, det är ingen bra kompisrelation vi har just nu tror jag. Haha! Mer skämt om flygplansköp, rullande gravida fruar till sjukhuset och femtonlingar i magen som skjuts ur frugan som han ska fånga med en basebollhandske tack! Ehm jaa.. Vi har kanske lite sjuk humor.. HAHA!

Han sa världens finaste ord till mig idag också. Det känns så bra att man har en vän som man betyder så mycket för. Han sa ungefär detta: "Du vet att du är en väldigt bra person med ett stort hjärta Linda, i mina ögon kommer du alltid vara den bästa.". Som vanligt skämtade jag bort det hela eftersom jag blev helt tåris och sa "Ja, med denna stora kroppen skulle det väl vara konstigt om man inte hade ett stort hjärta också?" HAHAHAHAHA!

Nåja, han är så snäll så. Jag tror jag måste fylla på mobilen så jag kan ringa honom någon dag. Saknar att skoja med honom. Hihi! Den tjejen som kommer gifta sig med honom i framtiden kommer bli en väldigt lycklig tjej. Han vet verkligen hur man ska behandla tjejer. Han är liksom lite sådär lagom blyg och försiktig men samtidigt så kan han bjuda på sig själv och vara seriös och social. Perfekt helt enkelt. Plus att han är färdigutbildad läkare 2010. Köng eller?

Nåja, efter ett tag började jag lyssna på musik och jag hittade självklart denna gamla goding som jag tycker passar väldigt bra in på allt som hänt den senaste tiden. Eller vad tycker ni?



Jag tycker då att denna passar utmärkt till allt som hänt den senaste tiden ja..

Anladim anladim bitsin
Anladim benim degilsin
Anladim gönlün sevinsin
Olamayiz senle gayri
Yolumuz ezelden ayri
Anladim yarim degilsin

Nej, happy thoughts!

Nu ska jag tvätta den fula nunan och krypa ner i sängen och se Flyga Drake.

Jag svarar på kommentarer imorgon för nu är mina ögon trötta..

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

ha ha ha ha e din mor lite pryyyd kanske?

Vetta jag har suttit o snackat norrländska i helgen.

Blev ganska mycket pitemål i fredags,då ena tjejen o hennes kille bor där!

ha ha ha ha

2009-02-01 @ 09:04:00
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Alltså jag vet int eom jag tycker att sexet e överskattat,jag tror nog jag tycker att d e alla kärlekshistorier som e överskattade.

Att allt ska va så gulligt o romantiskt och så blir man alltid heartbroken in the end.

Med sex så vet man ju ändå vad man får lixom.



ha ha ha ha din mamma kanske blundar för möjligheten att hennes underbara dotter skulle sova i samma säng som en pojke. haha

2009-02-01 @ 09:53:36
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Patrik Hallner

Jag var där v.25 på Fiskens hockeyskola i Furudal:/

Alla sörjer honom!!



aa joo big beds are the best.. men nu ska vi inte gå in på detaljer!!

2009-02-01 @ 10:57:29
URL: http://patrikhallner.blogg.se/
Postat av: - ● Rebecca ● -

Jungfrufödsel? ha ha ha

Jag föredrar storken faktiskt.



Jooo vi får se om jag någonsin hittar en gulligull kille som e asgrym i sängen. haha

2009-02-01 @ 11:05:57
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

sv: hahaha jaa men jag tror inte jag vill veta nått om min pappas grannar ändå ;P hahaha! tror det är gamlingar bara x)

2009-02-01 @ 12:24:47
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Sofiya

Sv: Okej va kul.. aa de e skit kul att göra egna smycken :)

Är du turk? tänkte för du har en turkisk låt & skrivit på turkiska...

2009-02-01 @ 14:44:31
URL: http://sofiyaa.blogg.se/
Postat av: Pauline

sv: Ha ha ! Jag har faktiskt aldrig sett dig :P Jag trodde att jag körde förbi dig en gång, men det visade ju sig att det inte var du :P



Tackar :D Jag mår skit idag, har inte varit så här bakis på länge, och ändå drack jag inte stora mängder med alkohol igår :P

2009-02-01 @ 15:18:31
URL: http://pupsie.webblogg.se/
Postat av: kajsa

hahahaha :D



njaa, jag e NÄSTAN inte rädd för ngt :P

2009-02-01 @ 16:08:11
URL: http://kajsatasan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0