Klickat sönder

Joo, nu har jag klickat sönder mina fingrar. Min mushand om man säger så. För jag har suttit och lagt tillbaka en massa människor i min kontaktlista på msn som NÅGON raderat och blockat. 378 människor var det minsann. Mest killar men även en del tjejer. Och du säger att det inte var du? Ibland får jag fan spel på dig. Men ändå är det någonting som drar mig tillbaka hela tiden. Detta måste ha varit den jobbigaste kvällen på länge.

Usch, vad irriterad jag är. Jag kan dock inte sova heller. Jag är trött men när jag väl lägger mig så slänger jag mig bara på telefonen och skickar en massa arga sms. Fruktansvärt dumt.

Jag vill slå Mia också. Jag vet inte vem du är men jag gillar dig fan inte.

Såhär kan man uttrycka det hela nu:

image482

Gissa vilken av nallarna jag är för tillfället.. Kanske inte så svårt att gissa..



Jag vet att det blev två väldigt negativa inlägg på raken nu men jag är sur, arg, less, ledsen och måste få ur mig det på något sätt. Ha överseende med det, är ni snälla.



För en hundralapp kan man ringa utomlands 14 minuter och sedan tar pengarna slut. Bara så ni vet liksom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0