Pengar

Dethär med pengar gör mig helt galen. Man kan köpa precis allt för pengar. Jo, kärlek kan man också köpa för pengar eftersom man kan importera bland annat thailändska tjejer och då gäller det att man har pengar.

Ääh jag vet inte. Pengar är allt ju. Sjukt. Om man inte har pengar så är man fattig och om man är fattig så är man dålig. Samhället är bra knepigt det.

Jag är rätt så tom och förvirrad i bollen nu så jag ska sussa redan nu. Skolan börjar ju imorn så då måste jag vara fit for fight.

BTW. Missa inte Outsiders ikväll 20.00!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, verkligen! Helt sjukt egentligen..
Det fula var att jag fattade ingenting förrän jag skulle ställa mig upp.. Då skulle jag ta i med armen i marken, men det gick ju inte eftersom att den var åt helt fel håll.. :/

2008-01-07 @ 20:02:35
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0