Jag vill ge dig en fet smäll!

Om ni var i min sits för tillfället och hade en kille som ljög om sina kontakter och tar råd från en tjej som tidigare varit intresserad av honom, en tjej som säger åt honom att han och jag borde säga bye bye förhållande. Vad skulle ni göra då?

A. Säga bye bye kille?
B. Inte bry er?
C. Bli förbannade eftersom er kille ljög?
D. Söka upp tjejen och ge henne en fet smäll?


Aaaaah. Nåt säger mig att jag inte borde bry mig. En annan sak som jag är, är att jag är förbannad. Jag har lust att söka upp tjejen som inte kan ge fan i mitt och hans förhållande och ge henne en smäll men samtidigt har jag lust att säga: Jadu darling, bye bye för jag tänker inte ta detta. Du säger att hon inte betyder någonting för dig men ändå tar du råd av henne. SÅ NÅGONTING MÅSTE HON JU FÖR FAN BETYDA FÖR DIG!

AAAAAAAH!

Killar! Komplicerade störiga saker som jag bara har lust att spotta på!

image157

Kommentarer
Postat av: Calle

Ja du.. hade jag haft tjej och en kille gett råd till henne att göra slut med mig.. då hade jag ställt henne mot väggen o frågat om det är mig eller honom hon vill ha!?

2008-01-06 @ 15:33:28
Postat av: V

du e värd bättre linda. d vet du. fattar inte vrf du inte ser d sj oxå

2008-01-06 @ 15:39:59
Postat av: Gullinder

Jag hade gjort precis som du har tänkt göra.... så jävla rätt!!!!!!!!!! Men gö vad som känns bäst för dig ;)

2008-01-06 @ 16:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0