I feel old!

Jag känner mig otroligt gammal för tillfället. Om man tänker efter.. Vi är äldst på skolan nu och är födda 1989. De andra på skolan är födda 1990 och 1991. Dom känns som småpluttar, de ser ut som småpluttar (de flesta i alla fall). Vi tar studenten den 5 juni och sedan får jag förmodligen bli en småplutt igen om jag kommer in på den högskolan jag vill komma in på. Haha! Jag går från storplutt till lillplutt!

image272  image274
Storplutten Linda                                             Lillplutten Linda


Haha, är det jag som är gammal, de som är unga eller jag som bara är dum?


Kommentarer
Postat av: Emsan

Jag tror att det är du som bara är dum :P Haha, nejdå, inte alls!
Men ekonomi innefattar inte så mycket siffror och räknande som man kan tro! Men sen beror det lite på vilken inriktning man väljer också!
Jovars, jag sov helt ok i natt, men på tok för lite!
Ha det toppen!
Btw, söta bilder!

2008-01-25 @ 10:46:33
URL: http://www.emmaa86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0