Besatt/Stalker?

Hur vet man om man är beroende av en blogg? Kan man kallas för stalker då? Eller kanske till och med besatt?

Om man tänker egentligen, vilka är det som egentligen läser våra bloggar? Vi får ju långt ifrån kommentarer från allihopa och vi har ju egentligen ingen aning om vilken som sitter bakom statistikspinnarna. Herregud. Tänk om min morfar sitter och läser? HEJ MORFAR! Bara för att vara på den säkra sidan sådär..

Jag tänkte, när jag skrivit mitt förra inlägg så blev jag kvar och läste de bloggar som jag alltid brukar läsa.. Bara eftersom jag kanske glömt göra det i några dagar.. Är jag besatt/beroende då? Är jag en stalker?

Kommentarer
Postat av: Maria

Nej har allt hittat den på internet ;)

2008-01-24 @ 13:03:54
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0