Längesedan sist

Ja. Tiden går snabbt och det är tre månader sedan sist. Vad har hänt? 

Massor. 

Jag har bott i lilla Lunnarp i min etta. Trivdes toppenbra där. Hade en härlig granne med en söt son. Blev en del teadejter och snack! 

Men nu bor jag inte där längre, nu bor jag i Ystad. Tillsammans med min Johan. Nu är det sambolivet som gäller. Härligt ja. Men just nu är det totalt kaos så vi kan inte njuta av vardagen, och varandra riktigt ännu. 

7-9 april ska vi åka upp till Ullared med hans familj. Den 3e mars ska jag köra igång med tränings osv igen. Många faktorer som vanligt men nu får det vara nog. Nu kommer jag bo tio minutera promenadväg ifrån gymmet så det är perfekt. 

Jag ska försöka blogga mer igen, som jag alltid lovar men jag är så jävla seg. Är inte ens inne på Facebook mer än via mobilen. 

Ja ni vet ju. Livet kommer emellan. 

Stor kram till er!

 







Kommentarer
Postat av: IDA

Yaaij uppdatering :D och grattis till ny lägenhet och samboliv!

Svar: Tack darling! :)
Liinda

2014-02-20 @ 08:08:44
Postat av: Elisabeth

Så godt å endelig få en oppdatering fra deg :) Livet kommer ofte i mellom diett og trening (har vær der selv de siste månedene... Min kjære tyrkiske kjæreste fikk avslag på oppholdstillatelse og ble sendt ut av Norge :( ) Livet hender, men man må finne en måte å inkludere treningen i livet. Jeg ønsker deg lykke til med trening, og kjærligheten <3 Har lest bloggen din fast i lang tid, men vært dårlig å kommentere. Stå på, Linda :)

Svar: Naww tack för dina fina ord. Livet kommer precis emellan väldigt ofta och då kan man nästan bara gilla läget. Jag har kanske inte gjort dom bästa valen, men vunnit på andra sätt.. Vad tråkigt att höra med din kille. Har ni överklagat??
Liinda

2014-02-21 @ 21:53:27
URL: http://liz-livingmydreams.blogspot.com
Postat av: Therese

Åh äntligen lite update på din blogg! :)
Vad kul att läsa! Du har också fått en Johan vad härligt!!!
Ja vi funderar på en ny bil, ska spara så mycket som möjligt så vi slipper ta allt på lån, och köpa oss en ny efter sommaren

Svar: Haha jag är så seeeg med bloggen nu. Instagrammar mest bara nuförtiden! HAHA! Ja jag har också en liten Johan nu.En nätt liten sak som jag försöker göda. Går sådär...
Ja det kan också vara en plan. Min bil kostar ju en hel del varje månad, 2400.... Sjuk summa! Har ni tänkt nån speciell?
Liinda

2014-02-24 @ 09:35:12
URL: http://Unaangelita.se
Postat av: Mizca

Svar: Trevligt =)

2014-03-23 @ 20:12:11
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Anonym

Vad söt du är:)

Svar: Tack så mkt!
Liinda

2014-03-28 @ 17:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0