Hoppsan!

Det råkade visst gå en vecka mellan gångerna nu. Det har varit en del att göra.
 
I söndags sanerade vi hemma. Katterna har ju fått ringorm. Kostsamt, drygt och dyrt. Så jävla onödigt. Bara för vi skaffat en till katt så åker vi på skitet. Så går det när man försöker vara snäll.....

Iaf så höll vi på i sju timmar. Var helt slut när vi väl var klar. Fyfan! Drygt var det och sjuk träningsvärk fick jag i baksidan av låren. Skönt att väcka liv i lite muskler som snart ska börja arbeta igen...
 
Imorgon är vi bortbjuden. På söndag ska vi iväg och sen på måndag smäller det. På riktigt. Skulle ju köra igång efter jag varit i Ullared men doktorn avrådde mig angående detta iomed jag precis blivit frisk från magsjukan och ännu gick på Dimor. Men på måndag kör vi. Johan är ledig från jobbet så han får hålla stenkoll på mig. Promenera ska vi göra också. Blir underbart!!

Annars så planerar vi en massa för vår balkong. Vi har snackat trall, nya möbler, blomlådor (som vi köpte i Ullared) och ett litet växthus. Wihooo!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0