Besviken!

Hade lönesamtal på jobb idag och jag känner mig faktiskt lite besviken.

Får en ökning på 500kr/ månad men det känns ändå inte helt OK när man jobbat på ett ställe två år, ställt upp massor, är mer tillgänglig än andra (dvs har körkort och bil och kan ta sig överallt, vilket inte alla kan göra) och ÄNDÅ får mindre betalt än de som börjat jobba i augusti eller mars. Inte helt ok. Tydligen så var det individuell löneökning men ändå har alla fått samma ökning. Jag och Martina har ju varit med från start, men ändå har vi sämst betalt. Trist!
 
Tur jag har en plan B. Bara till att jobba och kämpa på tills jag är färdigutbildad istället. Håll en tumme för mig nu!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0