Lägenheten

Ja, som jag skrev i förra inlägget så har jag skrivit på kontrakt för att hyra en lägenhet. Det är en etta på 51 kvm som jag ska hyra. Stor och bra planlösning så det blir tiptop. Ni som följer mig  Instagram har ju sett detta tidigare i veckan.. Annars har det varit mycket hysch hysch om det tills allt varit klart. Men blev lovad denna lägenhet redan i slutet av augusti. 

Inflyttning är den 1 november men jag bar redan nu fått nycklarna och tillgång till lägenheten. Riktigt härligt. 

För er som inte vet så har jag ju bott hemma pga studier och att jag har haft hästar. Jag började redan i somras leta efter nya hem till hästarna så jag skulle kunna flytta eftersom pluggandet startar igen nästa vår som det ser ut just nu. Tanken var att grannen skulle ta ponnyn och den stora skulle till en annan tjej som jag fick tag på. De skulle självklart fortfarande vara mina men de skulle vara ute på foder/sällskapshäst. Men när jag berättade om detta, blev mamma lite ledsen (det var jag också såklart) och sa att hon tar över ansvaret och tar hand om dom så jag kan flytta eftersom jag inte alls mår bra hemma. 

Iaf. Snart är dagen här. Igår var jag på Ikea och köpte en massa möbler som vi sedan skruvade ihop. På tisdag slutar jag jobba tidigt och kommer då att ta med mig J (som är ledig) och packa bilen full med lådor som ska till nya lägenheten. Bor nämligen i ett kartongberg just nu. Kaaaaos!!

Så här ser lägenheten ut i stora drag förutom att den är spegelvänd.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0