Inredning ja!

Ja, jag hållet ju på för fullt att inreda min lilla lägenhet. Jag hade skrivit ett inlägg som försvann om detta. Jävla app!

Iaf så är min lägenhet rätt så nyrenoverad. Jag är den första som bor där sedan de fixade lite. Lägenheten är väldigt ljus och jag som har mycket vita möbler (ALLA MÖBLER) kommer ju kunna välja och vraka när det gäller färgklickar. Annars kommer det nog gå i vitt, grått, rosa och lite lila som jag har tänkt det nu.

Köket är litet och har en rätt så okej tapet. Skåpluckorna är gråa. Köket är litet och därför kommer jag inåt få plats med det matbord jag först tänkte... Så därför blir det vita möbler där också. Hade egentligen tänkt mig ett ekfärgat med grå klädsel på stolarna. Istället blir det såhär; 





Badrummet är helt vitt. Var dock turkost när jag var och tittade på lägenheten. Så där kommer jag kunna göra det riktigt snyggt med vilka färger som helst. Började dock i lördags med att byta ut toarullehållare . Haha! Köpte även ett tvättställsskåp som ska stå under tvättstället. Men det passade inte riktigt så Johan ska hjälpa till och såga till det när han kommer ner den 2 november. 



Stora rummet är ljust och har stora fönster. En del som jag kommer använda som sov- och skrivbordsdel och den andra sidan som är vardagsrumsdelen. Kommer förmodligen köpa en Expedithylla att skärma av med. Men jag ska först bo in mig lite och känna efter om det behövs.

Sovrumsdelen kommer annars se ut som den gör nu; 


Vardagsrumsdelen kommer se ut såhär; 


Sedan ska jag klämma in min träningscykel på ett bra sätt också. Funderat på att sprutlackera den i vitt så jag slipper en blå klump mitt i rummet...

Har dock några saker som jag saknar men som jag kommer att köpa in så snart jag har möjlighet. Badrumsskåpet som sitter där nu, ska vi inte ens prata om...


Kommentarer
Postat av: Citrin

Fint :)

Svar: Tack!! =)
Liinda

2013-10-21 @ 15:12:38
URL: http://nolovestory.wordpress.com
Postat av: Anonym

vars har du köpt sängen? var väldigt fin och såg skön ut.

Svar: Oj jag köpte den på Ikea. Vanvik heter den :)
Liinda

2013-11-06 @ 01:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0