Trött som fan.

Ja, det känns ju verkligen att jag går på helfart nu. Helvete vad jag är trött. Helfarten tillsammans med pollen i luften gör ju verkligen mumma för själen. Helt gaaalet trött som sagt. Men men.
 
Helfarten idag har gått finemang. Var och handlade utan problem och har hållit mig utanför köket så mycket som möjligt. Tog 2-3 chips tidigare då katten ville ha mat och jag la nosen i chipsskålen. Men det är ju betydligt bättre än tidigare gånger då jag försökt starta min helfart.
 
Imorgon åker jag hem till mig och förhoppningsvis går det bättre att verkligen gå på helfarten där då det inte finns riktigt samma möjligheter till att handla snask samt att jag inte är själv om dagarna hemma.
 
Ska in till Xtravaganza imorgon också påväg hem (om de har öppet tidigt) så jag kan fylla på mitt skafferi med puuuulver. Hähähä. Ska även träffa Palleballe en sväng innan jag ska till sjukgymnasten för en liten fika innan hon ska jobba. På tiden att vi ses tycker jag!
 

Kommentarer
Postat av: Therese

SoA har jag sett alla avsnitt, längtar till nästa säsong!
Zombies är inte min grej så walking dead skippar jag
Once upon à time ska jag checka in! Tack för tipsen! :)

Älskar att fastna i serie haha
Typiskt mig!! :)

2013-05-13 @ 22:05:55
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: Anonym

aw tack vad snällt sagt!!! <3

2013-05-14 @ 16:59:13
URL: http://mscharlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0