Snart en vecka.

Ja, imorgon har jag gått på helfart en vecka. Känns bra men helst av allt skulle jag vilja köpa en gigantisk påse med lösgodis från hemmakväll och goffa i mig. Men när jag tänker efter så är det egentligen inte så jäkla gott. Jag tror det är plockandet som gör det om jag ska vara ärlig. 
 
Det går bra med helfarten iaf. Jag har inte failat en enda gång och det är ju underbart. Jag drömmer dock om mat och fantiserar om mat. Typ beställer en pizza med en massa sås på (jag avskyr såser!) och mumsar i mig. Det är rätt sjukt vad som händer med en mentalt under en helfart då man eliminerar vanlig, tuggbar mat. 
 
Jag tuggar massor av tuggummin. Helst ska man inte tugga tuggummi under helfarten men tidigare har det inte visat sig på vågen för min del så vi kan ju hålla tummarna att det förblir så. Jag har testat väga mig innan jag åkte till A och jag har gått ner 5 eller 6 kilo. Nu kommer jag vara hos A en tid som inte äger en våg. Så det blir intressant att se hur det går. 
 
Min nacke mår bajs idag och jag är yr. Men vad hade jag förväntat mig när jag ansträngde mig på ett sätt jag inte skulle ha gjort igår.
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygga du! Kämpa på!

2013-05-20 @ 19:21:43
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0