Skönt.

Hästarna är nu ute på sitt bete och kan chilla, äta grönt gräs och bli feta medan jag kan koncentrera mig på att dricka massa pulver och bli smal. Wihoo!

Dagens "träning" blir att mocka hagen. Det är nämligen strålande solsken ute så då känns det som ett bra tillfälle att kunna få lite färg på min blekfeta kropp liksom. Lika bra att ha mockat den så är det gjort liksom.
 
Igår träffade jag Emelie efter att jag varit och hälsat på Senada för att träffa hennes nykläckta lilla son. Sååå söt! Jag och Emelie satt ute på baksidan med hästarna gående lösa så att de skulle få beta inför betessläppet. Då fick vi också lite sol på oss. Myspys!

 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhh underbart!

2013-05-20 @ 19:22:13
URL: http://www.saaka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0