Rent och snyggt

Självklart valde jag att städa här hos A den absolut varmaste dagen på året ännu. Svetten rann men nu är det rent och snyggt här. Luktar gott gör det också. Jag har mina goa stunder ibland. Får jag inte ligga ikväll så jävlar! Hahaha nä jag skojar bara. Försöker gör mer och mer vardagliga saker så jag snart kan börja jobba igen. Det är så jävla tråkigt att bara vara hemma.
 
Jag ska försöka övertala A att köra till Maxi sedan så vi kan köpa lite ny kattmat och kattsand till Sudden. Det är ganska långt att gå dit faktiskt och det är bara där Suddens krubb finns. 
 
 

Kommentarer
Postat av: jannica

Åh vilken sötnos!
Är du sjukskriven?

2013-05-07 @ 16:02:39
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0