Första veckan är ÖVER!

Jag är nöjd med min prestation även om jag igår helst av allt ville moffa i mig marsipantårta. Sjukt konstigt sug jag fick där. Jag som inte ens tycker om varken marsipan eller grädde. Haha!
 
Mental näring har jag haft massor av denna vecka. Mental träning har jag inte kommit igång med, fy på mig! Rörelseglädjen har jag medvetet låtit vänta till denna vecka då jag velat fokusera helt på att komma igång med God Energi, helfarten. Denna vecka ska jag ut på en pw med Emma imorgon och jag har tagit med mig badkläder så jag ska testa simma och se hur det går med nacken. Går inte det så får jag ta fler promenader. 
 
Tröttheten håller dock i sig. Magen har lugnat ner sig så det är skönt!
 
Hur går det för er andra?!

Kommentarer
Postat av: Citrin

Vad duktig du är som håller ut! :) Hejja hejja!

2013-05-20 @ 10:56:56
URL: http://nolovestory.wordpress.com
Postat av: Sandra

Hej, Linda!

Jag har läst igenom din blogg och tycker du är så himla duktig! Jag kämpar själv, fast jag äter enligt Dukandieten. Har gått ner sammanlagt 15 kilo. Nu har jag 5 kvar till MÅLVIKT! Känns helt sjukt. Jag slukar viktbloggar för att hålla motivationen uppe och tycker det är superkul att följa din kamp (som jag är övertygad om att du kommer vinna!) :)

Kämpakämpakämpa!

Svar: GUD vad kul att du hittat hit och fan vad bra jobbat! Har aldrig hört talas om Dukandieten. Får nog kika på vad det är för något. Finns ju miljoner olika dieter nu så det är sjukt haha! :) Målvikten nära. Hur känns det?! Kram och kämpa på du med!
Liinda

2013-05-20 @ 19:06:45
Postat av: Sofia

Duktig du är. Kämpa på...

2013-05-20 @ 23:31:26
URL: http://klangebo.blogg.se
Postat av: rundamamman

Härligt! :D Äntligen igång, visst känns det skönt? :)

Här går det bra förutom en skitförkylning som gör att all ork är som bortblåst. Sitter och taggar för en promenad just nu, tror jag skippar passet ikväll. Helfarten är igång iaf och jag vill bara bli av med de kilona jag gick upp i helgen så jag kan känna att jag kommer nånvart!

2013-05-21 @ 09:19:50
URL: http://www.rundamamman.blogg.se
Postat av: Linda

Bra Jobbat! Ge inte upp! Håll i den mentala biten! Gå in i ditt mentalarum! Tänk att allt du gör nu... Är resultatet du får i sommar! Så kör på! Själv är jag på kombi nu! Kör shake frukost, middag och äter lunch. Sköna med det är att jag är ändå i Ketos (mäter med sticka) och det känner jag är viktigast för mig. Känns som min kropp inte klarar helfart längre, blir sjukligt trött och sköter inte mitt jobb som jag bör :-(

Svar: Jag håller på med det mentala så mycket som jag bara kan. Ibland glöms det dock bort. Fungerar det bra att köra kombi för dig? :) Vad är det för stickor du mäter med? Blev intresserad!
Liinda

2013-05-21 @ 10:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0