Tips!

Jag och Emelie var ju på Emporia häromdagen och jag måste tipsa er skåningar om någonting som är ruggigt gott.
 
På andra våningen finns en lite frozen yoghurt-bar där du själv väljer vilken frozen yoghurt du vill ha (finns med smak av caramel, blåbär, kokos och en smak till). Till detta, får du välja lite färska frukter och bär. Det finns även choklad och godisbitar som man kan välja att ha i. Strössel och sås finns också om man vill ha det.
 
Sjukt gott och inte alls lika onyttigt som glass.Sen beror det ju självklart på vad man stoppar i sin bägare.
 

Kommentarer
Postat av: angelica

Jo klänningen var fin och jag söker en långklänning men jag har inte pengar till det just nu. Sen var jag sjukskriven nästan hela februari så får se hur mars lönen blir, kan ju återkomma iaf :P

Mm fyy, borde vara en rättighet, eller vad man ska säga. Inte kul att leva med massa överflödig hud.

Hur mycket mer ska du gå ner nu?

Fy så hemskt att göra sig av med sin häst. Det är ju familj. Kan förstå att det känns tungt, speciellt när du haft hästen så länge!

2013-03-13 @ 09:50:00
URL: http://snultan.blogg.se
Postat av: Gardenhouse

Mm vad gott, synd det är 100 mil dit...
Ha en fin dag,
Sussi

2013-03-13 @ 14:00:18
URL: http://www.gardenhouse.blogg.se
Postat av: Linda

Åh sådant är så gott! Det finns en sådan här också som heter Chillbox. SÅÅÅÅ gott. Fast jag kör onyttig varitant med vaniljyoghurt, gelehallon, gelebjörnar, center, lite maräng och ibland också lite polkagris. Det toppar jag med strössel, chokladsås och nutellasås (yes båda två i samma) och ibland även (haha jag är knäpp) vit chokladsås med jordubsbitar i. Förut hade jag kolasås istället för det är min favorit men fick sedan veta attd et är gluten i den =(

2013-03-16 @ 16:34:21
URL: http://goingsmaller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0