Sad Face

Blev ingen träning igår heller. Jag mår verkligen skitskumt. Lite feber enligt er, men eftersom min normaltemp ligger på 35,2-35,4 så är 37,4 sjukt för mig. Känner mig helt yr i bollen och ont i magen/tryck över magen.
 
Skumt skumt. Hoppas jag mår bättre snart iaf.
 
Jag pratade med min hälsocoach på Xtravaganza igår och berättade för henne om hur allt ligger till just nu. Sa också att jag funderade på att gå på en helfart en vecka eller två för att komma igång igen, finna mitt fokus och få en kickstart.

På ett sätt vill jag gå på helfarten igen bara för att komma igång men samtidigt vill jag gå på halvfarten för att "visa" att jag kan tappa vikt på det sättet också. För det kan jag. Jag har gjort det förut. Men just nu finns inte fokuset. Det är för mycket runt omkring.
 
Den nöten måste jag knäcka..
 
Hur hade ni gjort om ni var jag?


September 2011 på Liseberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0