Nygammal frilla

Jajamensan. Jag klippte ju och färgade håret i tisdags och det blev en nygammal frilla helt enkelt.
 
Snelugg, lite nya fjädrar och topparna klipptes av.
 
Mitt eget hår som jag tappade under förra årets stora viktnedgång, har ju börjar växa ut. Därmed blev min snelugg lite kortare än vad jag tänkt egentligen men nu smälter det nya håret in bättre i frisyren än vad det gjorde innan. Har ju sett lite knepig ut med lite små tussar som stuckit fram både här och där. Haha!




#posarn

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg tjej!

2013-03-03 @ 14:44:18
URL: http://www.saaka.blogg.se
Postat av: Valeria

I början av min viktresar var lchf det jag började med, rasade massor med kilon och jag trivdes med det. Sedan åkte vi utomlands osv och jag fuskade massor men behöll vikten. Så nu känns det som att kicka några kilon till med lchf vore najs! :) jag äter ju inte pasta, ris el potatis ändå och om jag gör det är det otroligt små mängder. Men jag älskar frukt vilket gör lchf svårare för mig. :) men man får ju äta bär så det går bra ändå. :)

2013-03-03 @ 17:58:56
URL: http://mammavaleria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0