Min mage lever rövare

Funderar på om jag kanske tar lite för mycket olja. I höstas när jag gick på helfarten, blev jag så sjukt förstoppad. Då skulle jag ta dubbelt av oljan och dricka ingefäravatten.
 
Att vara förstoppad är det värsta jag varit med om. Gjorde sjukt ont i magen och sen när det äntligen var dags så gjorde det så jävla ont istället. Därför körde jag igång med dubbel dos av oljan från och med starten av helfarten. Idag har magen varit helt kaputt.
 
Är magen likadan imorgon så blir det till att dra ner på oljan och se om det blir bättre, eller om det helt enkelt är så att min mage inte vill gå på helfart något mer.

Annars har dag tre gått bra. Jag är jävligt trött idag bara. Vet inte om det beror på helfarten, eller att jag sover som ett svin.


Saknar sommaren!
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas de blir bättre snart.

Vad fin bild på dig.

2013-03-15 @ 13:23:19
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se
Postat av: Vikttrollet

Vad fin du är men en liten undra vad är det för olja du dricker?

2013-03-16 @ 22:18:37
URL: http://vikttrollet.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0