Jag är på gång!

I söndags var tanken att jag skulle börja med helfarten. Riktigt så blev det inte. Vid elva klev vi upp från sängen och jag käkade inte lite frukost i form av keso vid tvåtiden. Jag skulle käka min middag i form av lax, stekta grönsaker och sallad men den smakade inte riktigt hundra eftersom jag lagade den i onsdags. A tyckte den smakade bra, men njä. Så det slutade med att vi beställde mat.
 
Igår smygstartade jag min helfart. Jag åt en halv shake till frukost, rester till lunch, en halv shake till mellis och en hel shake till middag.
 
Dagen idag har bara varit helt upp och ner men jag har kört hårt på min helfart och inte vikt av trots alla missöden. Nu är jag på gång!


Kommentarer
Postat av: Therese

TACK <3
Bara köra fullt ut med träningen så går man ner tlll slut, tog 2 månader för min innan träningen gav resultat men nu jävlar ;)

2013-03-12 @ 17:37:17
URL: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0