En veckas helfart

Ja, idag har jag alltså gått på 100% helfart i en vecka. Jag vägde mig igår och resultatet hittills på en vecka är -4 kg. Det är jag jävligt nöjd med men jag är också besviken eftersom jag vet att jag fått ett bättre resultat om jag tränat eller iaf rört på mig. Det har jag inte. Jag har varit en soffpotatis och det skäms jag för.
 
Hoppas jag kan börja träna imorgon för denna nacke är inte att leka med. Bara jag reser mig upp från soffan eller försöker vända mig i sängen så tjuter jag av smärta. Hua hua. 
 
Hörde att det är snöstorm hemma på Österlen. Här i Trelleborg har det också snöat men inte lika mycket som hemma. Skönt det iaf. Kanske kan ta mig ut på en promenad och upptäcka staden lite mer. Får ju inte köra bil så då blir det en promenad isf. Men tänk om jag halkar och gör mig illa mer?! Svårt val.
 

Kommentarer
Postat av: Rundamamman

Wow! -4 kg är ju jättebra!! Känn dig stolt! :)

2013-03-19 @ 12:37:11
URL: http://rundamamman.blogg.se/
Postat av: Valeria

Vad kostar det att gå helfart? Per vecka/månad?

2013-03-19 @ 14:24:17
URL: http://Http://kgkamp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0