Sjukhus sjukhus sjukhus!

Ja jag skojar inte. Jag är helt slut idag. Var på sjukhuset tio timmar igår. Kom hem klockan tio igår kväll och stöp i sängen ganska så snabbt. 
 
Åkte ambulans in med A och inte tänkte jag på att ta med färdiga shaker heller och cafet var stängt så igår åt jag typ en kanelbulle som Emma kom förbi med. Mat är det sista man tänker på när den man tycker om inte mår bra. Fyfan säger jag bara. Massa folk som frågat på fb vad som hänt men där vill jag inte "öppet" berätta iomed alla vet vem han är. Här är det en annan sak. Kopierar det jag skrev till de som undrade igår för ni är några som undrat vad som hänt här också.
 
Vart på sjukhus med A hela dagen. Han svimmade när han skulle duscha (bröt benet i torsdags) och slog huvudet i elementet och rev upp halva skallen. Nu är han inlagd på hjärtavdelningen för observation.
 
Han bad mig gå in i köket o hämta en till stol (hade redan ställt in en som han skulle sitta på när han duschade). Jag gick 10 steg och sen hörde jag hur det small i badrummet. Då ligger han på golvet med huvudet i en hink och typ grymtar med hakan i bröstet så förmodligen fick han inte tillräckligt med luft eller nåt. Sen började han tokskaka precis som epilepsi medan jag drog honom väck från väggen och elementet han rivit upp skallen på medan jag försökte få liv i honom. Skrek/mumlade mmmm i 10-20 sek innan jag fick liv i honom o då va han i chock och kunde inte fästa blicken eller något så jag fick sätta mig ner över honom så han lättare skulle fästa blicken. 
 
Så ja. Det var fullt upp igår. Vi skulle egentligen på kalas men det sket sig ju. Idag har jag ont i nacken. Det hade jag redan igår kväll. Måste ha sträckt mig när jag slet honom från elementet. Nu ska jag klä på mig och göra mig i ordning för att åka till sjukhuset igen.
 
 
A, katten och jag.

Kommentarer
Postat av: Theres

Usch vilken upplevelse. Hoppas han blir bra snart. Många kramar.

2013-06-02 @ 11:15:37
URL: http://erelts.bloggplatsen.se
Postat av: Eleonor

Om de har lovat att teckningen ska vara bra där du bor, så bryter de ju mot sin del av avtalet och du borde kunna häva det. Ta kontakt med kundservicen :)

2013-06-02 @ 11:53:54
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skickar en stor kram till dig, det kan du behöva efter allt du/ni går igenom. Hälften hade varit nog!!
Önskar jag hade hälften av din styrka, inte lätt att ha så mycket motgångar. Men övertygad att du klarar detta också , stor kram!!

2013-06-02 @ 15:00:30
Postat av: Jenny

Låter precis som när min gubbe fick ett 20sek hjärtstopp förra året. Han fick en pacemaker direkt och nu mår han toppen. Aldrig trött och kunde svimma lite närsom sen han var 2år. Dom trodde det var barnepilepsi men det var hjärtfel hela tiden. Tog 37 för dom att hitta felet.
Hoppas din gubbe mår bättre.

2013-06-02 @ 15:40:57
Postat av: Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Så lite så :)
Tack snälla!! Absolut, det skulle vara jätte kul! :)

Svar: Åhh vi ska till Gran Canaria i november eller februari. Hur är värmen där då??
Liinda

2013-06-02 @ 21:26:55
URL: http://carrosungar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0