Räkneverksamhet

Jag har suttit och räknat ut hur mycket det har kostat för mig att under ett års tid vara med i Xtravaganza. Då har jag räknat med medlemsavgifter, helfartspulver, Psylliumfröskal, omega3 och xtraoil. Dessutom har jag köpt ett par färdiga bars som jag haft som mellanmål då jag gått på halvfart. 
 
Allt som allt, har detta gått på 31338 kronor, dvs cirka 2600kr i månaden. Det är självklart mycket pengar men jag tycker att det har varit värt det. 
 
Jag blir dock riktigt arg på mig själv när jag är så korkad och håller på att sjabba bort allt hårt slit för att äta sånt som inte är bra gör oss och som dessutom egentligen inte heller smakar bra. 
 
Jag ska träffa Lena på tisdag vilket kan vara bra så jag får en push i rätt riktning. Igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Peter

Det kan väl aldrig vara en dålig investering att satsa på sig själv. Dock - du får nog räkna med alla nya kläder du nu kommer att få köpa också =P

Stort grattis till dina härliga resultat!

Svar: Stort tack till peppen!!! Ja, kläder är dyrt. Men kul!
Liinda

2013-06-11 @ 07:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0