Inget ont som inte för någonting gott med sig..

Ja, precis som rubriker lyder.
 
Sedan jag gått upp dessa tio-elva kilona så trivs jag ju inte alls med mig själv. Hatar att se mig i spegeln typ. Men samtidigt har något hänt uppe i knoppen. Nämligen att jag skiter i vad alla andra tycker om mig.
 
Jag skiter i om de tycker att jag är för fet för att gå barbent. Jag skiter i om min lösa hud och fettiga armar dinglar runt och jag skiter fullständigt i om folk ser mig utan smink.
 
Hur kan det hänga ihop?

Hur kan jag vantrivas med mig själv och undvika spglar samtidigt som jag skiter i att andra ser hur jag ser ut?
 
Knepigt..

Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

D e inte i min hjärna d händer konstiga saker, d e i hans. haha

2013-06-08 @ 17:13:40
URL: http://nattstad.se/Rebos
Postat av: Therese

Åh vilken härlig inställning!!
Önskar jag kunde tänka så...Jag har tom bestämt mig för att operera mig armar för jag hatar dem så mycket!

2013-06-09 @ 08:09:56
URL: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0