Tusen gånger förlåt.

Jag vet att jag varit usel på att uppdatera den senaste tiden. Det har varit mycket på en gång.

Bihåleinflammationen är väl den största boven. Har haft så fruktansvärt ont i ögonen och ljuset från datorn har varit rena rama tortyren. Jag bloggade några gånger från Ipaden men jag får spel när jag försöker skriva ett ord, men det blir ett annat. Autocorrect.... Ljuset från Ipaden har också varit hemskt.
 
Nu känns det lite bättre iaf. Började jobba igår igen. Är fortfarande väldigt öm i ögonen men nu går det iaf att härda ut om man säger så.
 
Har en massa roligt att berätta. Jag ska försöka skriva några inlägg imorgon när jag är ledig på förmiddagen. Ska lägga en del tid åt att ringa Försäkringskassan, Tele2 och min chef också. Halleluja!!
 
Puss på er trogna läsare. Ser att ni fortfarande tittar in dagligen och det gör mig GLAD!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0