Realistisk.

Ja, dags att bli lite realistisk...

Om 13 dagar ska jag ha gått ner 10 kg om jag vill klara mitt första delmål. Det kommer tyvärr inte hända. Jag önskar att jag kunde vara optimistisk och säga "det fixar jag!" men nä. Det kommer jag inte fixa. Tyvärr.
 
Jag har mig själv att skylla. Jag har inte hållit helfarten strikt tyvärr.. Slarvat en dag, slarvat en annan dag men hela tiden har jag haft tanken där. Först vid 4-tiden har det börjat gå utför.

Men nu är jag igång. Redo att kicka delmål 2 i röven. Jag ska jobba hårdare, dvs 16 kilo ska vara borta den 17 augusti. Tror ni jag kan fixa det? Om jag sköter helfarten felfritt och tar mig ut på mina promenader igen?
 
Idag har jag förresten inte fällt en enda tår. Jag lever nog fortfarande i förnekelse. Kanske behövde jag det här uppvaknandet för att ta tag i mig själv igen?
 
 

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag hejar på dig! du är grym som inte ger upp trots alla grejer runtomkring dig! :)

2013-07-10 @ 17:00:58
Postat av: Stephanie

Du har varit riktigt, sjukt grym du med. Minus 50 kg är ju helt otroligt. :)

Tack för din kommentar. :)
Hur mycket väger du och hur mycket mer ska du gå ner?

2013-07-11 @ 07:26:36
URL: http://stephany.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0