Kvalitetstid.

Ja, sådan blev det för två veckor sedan då min fina vän Anna var ner till Skåne tillsammans med sin sambo och barn. Nu väntar hon bebis nummer tre och i maj nästa år ska hon gifta sig. Jag ska vara tärna. Tills dess ska jag vara smal och fin. Längtar!

Vi träffades bara en eftermiddag för lite kvalitetstid och åkte då till Busfabriken tillsammans med barnen. Anna är en av mina bästa vänner som jag lärde känna en sommardag då jag var ute och red i skogen. Då red hon ikapp mig och sedan dess har vi varit vänner. Många minnen ihop.
 
Är så glad att jag har henne. Det spelar ingen roll hur lång tid det går emellan vi ses eller pratar. Allt är ändå som vanligt.  Det är så det ska vara.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madde

Vad kul att få vara tärna, då har du ett mål :)

2013-07-08 @ 08:20:57
URL: http://gbpminviktresa.blogg.se/
Postat av: Therese

Men gud vad hemskt!!!
Men vadå hans känslor växer inte?? Hur mycket kan de växa liksom?? Alltså jag började fan gråta nu...

2013-07-08 @ 14:21:13
URL: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0